Vragen? bel 0118 55 20 10
 

Veelgestelde vragen

Bestelling

Wat zijn de kosten voor het bezorgen van mijn bestelling?

Wij versturen uw bestellingen gratis binnen Nederland. Voor bestellingen naar Belgie tot 10kg berekenen wij € 15,00 verzendkosten. Indien u een artikel wilt terugsturen dan dient u zelf de verzendkosten te betalen. (zie de voorwaarden) Uitzonderingen op de verzendkosten geldt voor lengtemateriaal. Vanaf 1.75m lengte versturen wij de bestelling met een andere transporteur als Postnl, hierdoor zijn wij genoodzaakt hiervoor € 20,00 te berekenen.

Voor overkappingen, zonwering en rolluiken gelden aparte verzendkosten, deze worden vermeld bij de producten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Nadat uw bestelling bevestigd is worden artikelen binnen 3 tot 10 werkdagen na ontvangst van betaling bij u bezorgd. Dit is een geschatte levertijd zonder externe vertragingen. Uw bestelling wordt thuisbezorgd door Postnl. Indien een bestelling een langere levertijd heeft zullen wij dit gelijk doorgeven.

Hoe kan ik een product zoeken?

Binnen de webwinkel vindt u rechtsboven de functie "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.
Als u een product niet kunt vinden kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

Kan ik nagaan waar mijn bestelling nu is?

Bij sommige orders ontvangt U een e-mail waarin alle informatie over de levering is opgenomen. Afhankelijk van het soort product wat u hebt besteld is er een track en trace code opgenomen waarmee u uw bestelling kan volgen. Overige vragen mbt de bestellingen kunt u altijd stellen aan de klantenservice.

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt binnen de webwinkel via iDEAL en Bancontact (Belgie) betalen.
Als u een bestelling wilt afhalen bij ons magazijn betaalt u geen verzendkosten. U kunt bij ons magazijn via pin betalen.
Vooruitbetalen kan wanneer u dit selecteerd bij de betalingsmogelijkheden dient u het bedrag over te maken op:
Rekeningnummer: Rabobank 308214110 t.n.v. ASCO Zeeland
IBAN: NL25RABO0389353531 t.n.v. ASCO Zeeland
BIC: RABONL2U
KvK: 22063552
Btwnr: NL.8176.79.79.467.B.01

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Klachten

Wat moet ik doen bij klachten?

Voor klachten of opmerkingen kunt u contact opnemen met de klantenservice van de webshop. Dit kan via e-mail
(info@zonweringen-specialist.nl) of telefonisch (0118-552010 – tijdens kantooruren). Vermeld hierbij ook uw ordernummer.